Početna»Novosti»Amazon Next - vino za digitalno doba
06.07.2017.

Amazon Next - vino za digitalno doba

Kompanija Amazon lansirala je sopstvenu robnu marku vina, koju će ekskluzivno prodavati preko svoje divovske internet platforme

novost amazon next - vino za digitalno doba vinski magazin vino fino

Amazon, jedna od najvećih kompanija na svetu u oblasti internet trgovine, napravila je svoje prvo vino! Kompanija koja je počela kao internet knjižara a danas ima ambicije da "napadne" i globalno tržište hrane objavila je da je u partnerstvu sa vinarijom King Vintners iz Oregona u SAD napravila liniju vina pod oznakom NEXT.

- Ovo je prvi od pet vinskih brendova koji ćemo lansirati. NEXT je prvo vino koje će se prodavati na platformi Amazon Wine - saopštila je kompanija koja preko sajta Amazon.com vrši i prodaju i dostavu vina iz svih cenovnih razreda.

Linija NEXT obuhvata sivi pino po ceni od 20 dolara, kupažu crvenih vina po ceni od 30 dolara i pino noar koji staje 40 dolara.

Ed King III, osnivač vinarije King Vintners rekao je da mu je ambicija da napravi svojevrsni "digitalni teroar":

- Vina NEXT pravimo sa ambicijom da, u današnjem digitalnom selu, napravimo neraskidivu sponu između vinara i zaljubljenika u vino - rekao je.

Brend menadžer linije NEXT je Nik Lefler, pasionirani vinar koji u Amazonu radi već 10 godina i poseduje vinograd na istoku savezne države Vašington.

Amazon je 2009. pokušao da prodaje vina preko interneta ali je ta inicijativa propala usled bankrota partnerske kompanije. Drugi pokušaj bio je ulaganje 30 miliona dolara u sajt WineShopper, koji je propao posle samo godinu dana. Treći pokušaj, Amazon Wine, za sada se dobro drži na tržištu, a prodaja vina pod robnom markom Amazona predstavlja vrlo ambiciozan korak zta kompaniju koja već poseduje svoje robne marke hrane i odeće.