Brend energetskih pića
Hell Energy postao je prvi brend iz našeg okruženja čije je zaštitno lice holivudska zvezda
Brus Vilis! Reklamna kampanja startovala je 2. aprila u zemljama širom sveta u kojima je Hell Energy prisutan, među kojima je i Srbija.
- Hell Energy predstavlja dinamičnu energiju, snagu i kvalitet. Potrebna nam je bila ličnost koja predstavlja oličenje ovih vrednosti. Razmišljali smo o nekoliko različitih imena i izabrali Brusa Vilisa, jer je on poznat širom sveta, a njegovo ime se povezuje sa vrhunskim kvalitetom - izjavio je
Peter Pantl, direktor marketinga Hell Energy.
- Kampanja čije je zaštitno lice ova velika zvezda istovremeno startuje u 50 zemalja u kojima se naš brend prodaje, koristeći se mogućnostima koje pružaju savremeni kanali komunikacije, posebno društveni mediji. Osim toga, potrošači će lik Brusa Vilisa moći da povežu sa našim brendom i na mestu prodaje jer će se naći i na posterima i drugim našim prodajnim reklamnim materijalima - dodao je Pantl.
Osnovna ideja za reklamni spot, u kome centralno mesto imaju sam brend i zvezda, potekla je od proizvođača. Spot napušta ranije stereotipne elemente u reklamama za energetska pića, kao što su automobili, brzina ili ljudi koji se zabavljaju. Posle brojnih konsultacija i priprema, spot je snimljen u Njujorku početkom 2018. godine. Reklamni spot sa Brusom Vilisom počeo je sa emitovanjem 2. aprila i na TV kanalima u Srbiji.
Reklamni spot možete pogledati na ovoj internet adresi:
http://hellenergy.com/bw_tvc_srb/Hell Energy, mađarski brend energetskih pića, prisutan je u više od 50 zemalja širom sveta i proizvodi 4,5 miliona konzervi bezalkoholnih pića dnevno u sopstvenoj fabrici u mestu Sikso