Početna»Novosti»Gastro pregled: Ugostitelji sami zatvaraju lokale u 22h
30.10.2021.Piše: Jelena Stojčić

Gastro pregled: Ugostitelji sami zatvaraju lokale u 22h

I pored kovid propusnica, čini se da se naše ugostiteljstvo polako oporavlja i uspešno priprema za sezonu praznika

novost gastro pregled ugostitelji sami zatvaraju lokale u 22h vinski magazin vino fino
Tema nedelje - kovid propusnice. Jedni kažu, konačno, drugi sada ćemo definitivno da propadnemo. Od prošle subote, u lokalima u Srbiji, unutra, obavezne su kovid propusnice, doduše, sa ograničenim važenjem, od 22 sata do 1 sat posle ponoći. To je i razlog zašto se većina domaćih ugostitelja odlučila da samoinicijativno skrati radno vreme do 22 sata i tako izbegne sve neprijatnosti sa gostima, koje bi, realno, mogle da se dešavaju zbog ove, pomalo neobično definisane mere. Udruženje ugostitelja Esnaf odmah se oglasilo povodom uvođenja kovid propusnica objašnjavajući da ugostitelji nisu ovlašćeni da traže lični dokument građanima, odnosno svojim gostima, kao i to da gosti nisu dužni da ugostiteljima pokazuju bilo kakav lični dokument. No, bez obzira na sve, deluje da se domaće ugostiteljstvo polako oporavlja, pa i planovi za dobar provod i novogodišnju noć polaku kuju među vlasnicima lokala, naročito noćnih klubova.

U nedelji za nama, održana je i više nego odlična majstorska radionica šefa Filipa Ćirića, a povodom nešto bližeg predstavljanja profesionalcima u HoReCa industriji Original Srbije, saveza proizvođača proizvoda sa geografskim poreklom. Događaj je održan u Homi uz degustaciju jela visoke kuhinje pripremljenih sa jedanaest veličanstvenih, mnogima omiljenih domaćih proizvoda poput futoškog kupusa, sremskog kulena, zlatarskog sira, ariljske maline.

U Vršcu je otvoren novi Vinski salon vinarije Drašković, u okviru poznatog istorijskog zdanja Helvecije 1880, a u svetu, prošle nedelje, u Madridu, sa radom je počep prvi totalno vegetarijanski Burger King – Vurger King. Gostima služi, u principu, iste burgere i vrapove, samo sa adekvatnim zamenama za meso. Ima novi, zeleni logo, a iz kompanije tvrde da proizvodi Vurger Kinga čak i ne dolaze u dodir sa mesom. Da li je ovaj potez ovako velikog lanca dokaz da je sve više vegeterijanaca na svetu ili samo slepo praćenje trenda, videćemo u narednih nekoliko godina.
Do sledećeg vikenda,
Vidimo se.