Početna»Novosti»Metro obeležio godinu Privatne robne marke
12.02.2018.

Metro obeležio godinu Privatne robne marke

Gastro izazov i druženje sa predstavnicima medija u METRO HoReCa Centru vodila je rukovodilac HoReCa centra Milica Aleksić

novost metro obeležio godinu privatne robne marke vinski magazin vino fino
Povodom obeležavanja godine Privatne robne marke 9. februara, organizovan je gastro izazov i druženje sa predstavnicima medija u METRO HoReCa Centru. Novi rukovodilac centra – Milica Aleksić, je tom prilikom sa okupljenima podelila kulinarske tajne i savete koristeći upravo METRO proizvode. Njena ekspertiza i iskustvo u oblasti gastronomije stečeni su tokom dvadesetdvogodišnje karijere u beogradskim restoranima, kao i prilikom profesionalnih angažmana u Francuskoj i Italiji. Milica je postigla i značajan uspeh na raznim međunarodnim kulinarskim takmičenjima.

METRO posebnu pažnju posvećuje razvoju sopstvenih robnih marki, sa željom da partnerima u ugostiteljstvu ponudi najbolje i najkvalitetnije usluge i rešenja – među kojima su METRO CHEF, METRO PROFESSIONAL i METRO PREMIUM. Stavljajući na proizvode svoje ime, METRO potvrđuje da je garant kvaliteta i pouzdanosti, ali pre svega pouzdan partner u poslovanju, i ono što ovu kompaniju istinski izdvaja od ostalih.

Ključ uspešnog poslovanja kompanija vidi upravo u posvećenosti odnosu sa svojim kupcima, doprinoseći razvoju njihovog poslovanja. Širok asortiman izuzetno kvalitetnih proizvoda u potpunosti je prilagođen potrebama u ugostiteljstvu, kao i svim iskrenim poštovaocima hrane. Pored sopstvenih robnih marki, METRO u ponudi ima vrhunske proizvode, poput sveže ribe iz Severnog mora, jagnjetine sa Novog Zelanda, Peštera, takođe sve raznolikosti azijske kuhinje, bogatu paletu italijanskih proizvoda, kao i tradicionalne specijalitete sa našeg podneblja.