12.02.2018.
Metro obeležio godinu Privatne robne marke
Gastro izazov i druženje sa predstavnicima medija u METRO HoReCa Centru vodila je rukovodilac HoReCa centra Milica Aleksić
Povodom obeležavanja godine Privatne robne marke 9. februara, organizovan je gastro izazov i druženje sa predstavnicima medija u METRO HoReCa Centru. Novi rukovodilac centra – Milica Aleksić, je tom prilikom sa okupljenima podelila kulinarske tajne i savete koristeći upravo METRO proizvode. Njena ekspertiza i iskustvo u oblasti gastronomije stečeni su tokom dvadesetdvogodišnje karijere u beogradskim restoranima, kao i prilikom profesionalnih angažmana u Francuskoj i Italiji. Milica je postigla i značajan uspeh na raznim međunarodnim kulinarskim takmičenjima.
METRO posebnu pažnju posvećuje razvoju sopstvenih robnih marki, sa željom da partnerima u ugostiteljstvu ponudi najbolje i najkvalitetnije usluge i rešenja – među kojima su METRO CHEF, METRO PROFESSIONAL i METRO PREMIUM. Stavljajući na proizvode svoje ime, METRO potvrđuje da je garant kvaliteta i pouzdanosti, ali pre svega pouzdan partner u poslovanju, i ono što ovu kompaniju istinski izdvaja od ostalih.
Ključ uspešnog poslovanja kompanija vidi upravo u posvećenosti odnosu sa svojim kupcima, doprinoseći razvoju njihovog poslovanja. Širok asortiman izuzetno kvalitetnih proizvoda u potpunosti je prilagođen potrebama u ugostiteljstvu, kao i svim iskrenim poštovaocima hrane. Pored sopstvenih robnih marki, METRO u ponudi ima vrhunske proizvode, poput sveže ribe iz Severnog mora, jagnjetine sa Novog Zelanda, Peštera, takođe sve raznolikosti azijske kuhinje, bogatu paletu italijanskih proizvoda, kao i tradicionalne specijalitete sa našeg podneblja.