Početna»Novosti»POSEBNO VINO, ZA POSEBNE LJUDE, NA POSEBNOM MESTU
22.12.2016.

POSEBNO VINO, ZA POSEBNE LJUDE, NA POSEBNOM MESTU

Promocija Bonace Gold 2014 vinarije Aleksić u predsedničkom apartmanu hotela Hyatt

novost posebno vino za posebne ljude na posebnom mestu vinski magazin vino fino
Kada stvorite posebno vino, čiju ekskluzivnost dodatno podvučete obogaćujući ga listićima čistog zlata, morate da pronađete način i da ga predstavite publici na pravi način. Zato su inventivne sestre iz vinarije Aleksić, za predstavljenje svog zaista posebnog šardonea Bonaca Gold 2014, odabrale predsednički apartman hotela Hyatt Regency, jedan od najtajanstvenijih i najekskluzivnijih prostora u Beogradu, u koji većina prisutnih nikada ne bi bila u prilici da kroči drugom prilikom. Malo, pažljivo odabrano društvo, sastavljeno uglavnom od kupaca, prijatelja i poštovala vinarije, uz tek nekoliko predstavnika medija, uživalo je u zaista jedinstvenom vinu, koje bi i bez zlatnih listića zaslužilo poseban tretman i epitet: ekskluzivno.



Bonaca Gold iz berbe 2014 stvorena je od šardonea koji je fermentisao i potom odležao u domaćim hrastovim baricima. Mekog mirisa tropike i zrelog citrusnog voća, sa prepoznatljivim tonovima marakuje, ananasa, manga i limuna, ovaj šardone, polako se otvarajući, odaje i note pčelinjeg voska, mlečne karamele, vanile i biskvita. Na nepcima jednako mek, slastan i razvijen. Kremaste strukture, sa finim, svežim kiselinama i ukusom koji se dugo zadržava u ustima, podsećajući na voćni kolač, pečene citruse, bademe i čaj sa jasminom.

U prostorijama u kojima su vreme provodili Mik Džeger, Hoze Kareras, Madona, Elton Džon, te predsednici i premijeri najmoćnijih država sveta, sa nestvarnim pogledom na noćna svetla Beograda, prisutni su uživali u vinu uz birane zalogaje majstora kuhinje Hajata.

Sestre Aleksić istakle su da je Bonaca Gold kruna njihovog dosadašnjeg rada, stvoreno od sorte kojoj su od početka posvećene i to isključivo u baricima od srpskog hrasta, u kom odležavaju sva njihova vina. Zlatni listići, kao simbol neprolaznih vrednosti, tu su da podvuku značaj i kvalitet dobrog vina, koje takođe ne poznaje efemernost i okrenuto je ka večnosti.