Nemački pivski brend
Beck's lansirao je, u saradnji sa kreativnom agencijom
Serviceplan, novu liniju svojih aluminijumskih konzervi napravljenih u obliku tradicionalne uzane čaše za šampanjac!
Beck's i Serviceplan navode da su u prvi u svetu došli na ovu ideju, a inspiracija im je, kako navode, došla nakon poigravanja sa idejama o tome kako da uvedu pivo na događaje i lokacije na kojima se ono obično ne služi. Konzerve po imenu Le Beck imale su premijeru u umetničkim galerijama, na koncertima klasične muzike i drugim ekskluzivnim događajima u Nemačkoj, prenosi sajt Drinks Business.
Uspeh inicijative je, navode u brendu Beck's, takav da u kompaniji InBev planiraju da ove konzerve prodaju u celom svetu.
Suzan Kup, marketing menadžer u kompaniji InBev rekla je da da je iza ove konzerve veoma hrabar plan:
- Znali smo tačno šta nam treba u smislu pozicioniranja našeg brenda kao legendarnog piva, i osmislili smo inovativnu ideju koja dovodi u pitanje sve zamisli o tome kako pakovanje piva treba da izgleda. Kupcima se ova ideja dopada i ona se u potpunosti uklapa u naš imidž proizvođača premijum piva - rekla je.