Početna»Novosti»BESPLATNE METRO OBUKE O GASTRONOMIJI
14.06.2018.

BESPLATNE METRO OBUKE O GASTRONOMIJI

Održana prva radionica u Beogradu, a slede Požarevac, Novi Sad, Čačak, Subotica, Niš, Kragujevac...

novost besplatne metro obuke o gastronomiji vinski magazin vino fino

Radionica za ugostitelje u organizaciji kompanije Metro i uz podršku Privredne komore Srbije, pod nazivom Tendencije u ugostiteljsko-turističkoj privredi, održana je u Metroovom HoReCa centru na Vidikovcu. Prva u nizu besplatnih radionica okupila je 30 ugostitelja koji su posle predavanja imali priliku i da prisustvuju demonstraciji pripreme hrane i njenom uparivanju sa vinom. Oni su dobili praktične savete kako da svoje poslovanje organizuju po najvišim standardima, povećaju profitabilnost i poboljšaju kvalitet hrane i usluga. Učesnicima su nakon završetka radionice podeljeni i sertifikati.

Neposredno pre radionice METRO Srbija (www.metro.rs) i Privredna komora Srbije potpisali su Sporazum koji će preduzetnicima iz ugostiteljskog sektora širom Srbije, omogućiti besplatne edukacije na temu savremene gastronomije. Pored Beograda i Požarevca, obuke će biti organizovane u Novom Sadu, Čačku, Subotici, Nišu i Kragujevcu (sa regionima).

- Kroz program edukacije privrednici u ugostiteljskom sektoru Srbije imaće mogućnost da unaprede znanja i veštine u oblasti gastronomije i novih trendova poslovanja i na taj način poboljšaju kvalitet proizvoda i usluga i izdvoje se svojom ponudom od konkurencije. Od kompanije METRO ne postoji bolje mesto na kojem našim članicama, malim i srednjim preduzećima, možemo ponuditi kvalitetnija znanja u ovoj oblasti - rekao je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.

Čadež je podsetio da u sektoru ugostiteljstva posluje oko 28.000 preduzetnika i kompanija, od kojih je 8.000 u Beogradu. Predsednik PKS naglasio je značaj organizovanja edukativnih radionica poput ove, širom Srbije, u čemu će aktivnu ulogu imati regionalne komore.

Domaćin skupa i direktor kompanije METRO Srbija, gospodin Roberto Mankuzo, ovom prilikom je istakao:

- METRO je u prethodnih nekoliko godina započeo promene u svom poslovanju, i one su uočljive i na srpskom tržištu, gde primećujemo da je sve značajnija budućnost poslovanja u sektoru ugostiteljstva. Zbog toga je i naš fokus na kupcima iz HoReCa sektora, ali ne samo u kontekstu našeg poslovanja, već i zato što verujemo da možemo doprineti rastu ugostiteljstva i napraviti pozitivnu razliku na tržištu Srbije. Mnoge inovativne usluge i servise koje pružamo globalno, poput besplatnih digitalnih alata za ugostitelje, uskoro planiramo i ovde.