Outstanding Balkans, specijalno izdanje magazina Vino & Fino, premijerno je prelistano na nedavno završenom sajmu Wine Vision by Open Balkan. Novi broj donosi priče nastale širom Balkana, a jedna od njih je i sasvim lični pogled na prestonicu Srbije, iz pera Nikole Milovića, direktora marketinga hotela The Bristol Belgrade.Šta je to toliko IZVANredno u Beogradu? Osim što je on sam po sebi izvan reda, izvan pravila, izvan očekivanja, uvek spreman da ih nadmaši, da iznenadi, ostavi utisak, pruži emociju i ostavi zapisan trag u sećanju kao mesto na koje se morate vratiti, kao pelcer koji morate videti kako se razvija u nešto potpuno čarobno, jer to Beograd jeste. Dovoljno tradicionalan, a potpuno moderan, prekriven patinom, a ipak sa dovoljno sjaja, dovoljno ružan a previše lep, upravo ova eklektika ili pre sinergija svih uticaja koji vekovima ostavljaju pečat, jeste ključ priče koju on priča, jer to je novo merilo luksuza. Koliko autentičnosti i ličnosti neki brend ima, a naš grad je brend za sebe, sa svim svojim vrlinama i manama, sa svima nama koji na dnevnom nivou pišemo istoriju, sve ono što su nam preci ostavili u amanet i što bez dileme moramo poštovati i čuvati, kako bismo ostavili upravo tu vrednost generacijama koje dolaze iza nas.
1. Na samom ulazu u Beograd vas dočekuje već vremešna
GENEX kula kao simbol brutalizma i arhiktekture Novog Beograda za koju postoji veliko interesovanje GEN Z mladeži koja hrli upravo u ovo zdanje na svojim bicikl turama, prolazeći široke bulevare i upoznajući autentičan potpis sedamdesetih godina, kada je ovaj deo grada počeo da se od spavaonice pretvara u lepo mesto za život.
Savet više: upravo u istoj možete uživati u autentičnom kafeu
CaCaFe sa
specialty kafom i industrijskim dizajnom koji tako lepo upotpunjuje početak ili kraj vašeg istraživanja ovog dela grada.

2.
Reke. I to dve, nešto su što morate videti, bilo da se odlučite za Savski kej ili na lepom plavom Dunavu najlepši Zemun, u kom se smestilo bezbroj šarmantnih kafea, galerija, restorana, pa i ponovo otvoren
Zavičajni muzej čije zidove krase umetnički potpisi italijanskih autora. Pijaca, i to ne bilo kakva već Zemunska kao srž svakodnevnice, našeg karaktera, identiteta, namirnica, sve do autentičnih restorana na otvorenom između tezgi,
Pretop i
Koordinata kao biseri inovacija gastro scene.
Savet više: sakrivena kafeterija
FUKA, jedini lokalni koncept koji je uspeo da uhvati formulu ruskih lokala i njihove specifične estetike i ponude, još jedan od tih skrivenih kutaka savršen da se spusti ceger sa pijace ili započne istraživanje zabačenih ulica u kojima se valja izgubiti.

3. Svi željni
lokalnog pečata mogu potražiti inpiraciju u
Etnografskom muzeju koji svojim stalnim postavkama, suvenirnicom, rešava problem šta kupiti, gde otići po pravo parče tradicije sa novim zapisom. Alternativu ovom dragulju je kutak
Etno mreže u
Zindan kapiji gde u zidinama Kalemegdana možete svedočiti kreiranju ručnog rada na licu mesta.
Savet više: novootvoreni kafe u Etnografskom muzeju koji između artefakata i knjiga o tradiciji nudi pravi utisak lokaliteta uz domaće delicije.
Restoran Faro4. Beograd se diči gastro scenom, toliko je toga čega bi mogli da se dohvatimo kao preporuke za taj jedan restoran ili užitak koji bi nekome ko nema mnogo vremena pružio ličnu kartu naše scene. Kako su ukusi različiti, enterijeri umnogome raznoliki, a ponuda hrane i servis variraju spram afiniteta,
FARO je jedan od restorana koji uvek predstavlja „kec u rukavu“ i koji svojim ambijentom, autentičnim servisom, jednostavnošću hrane i domaćinskim pristupom nikoga ne ostavlja ravnodnušnim.
Savet više: ukoliko bismo imali mogućnost da istaknemo samo jednog šefa, bez obzira na to da li je prepoznat od strane svetskih vodiča ili je favorit domaće publike, to je onda
Vanja Puškar kao predstavnik pionira lokalne scene koja se vraća na stare ukuse u novoj izvedbi i sa novom mašnicon, u svom novom čedu
Dragoljub, na mestu prve diskoteke u Beogradu, ispod Doma Jevrema Grujića i tik uz Atelje 212. Time je jedno savršeno veče zagarantovano.
Hotel The Bristol Belgrade5. Hoteli prestonice. Da, Beograđani idu u hotele, ta praksa se ponovo vraća u porodične rituale. To je i prva stanica u koju vodimo strance jer beogradski hoteli počinju da pričaju priče, prepoznaju potencijal
storytelling koncepta koji je neophodan i koji pravi razliku, postaju mesta u kojima se ponovo sve bitno dešava i prvo sazna i u kome je pravi provod zagarantovan.
Pored poslovnih hotela, raduje me pojava sve više svetskih lanaca, sve do porodičnih butik nezavisnih koncepata koji daju personalizovanu uslugu, instagramične enterijere, specifične pozive na kafu, kolač sa tradicijom, hotelskim barom sa koktelima koji odišu istorijom zdanja u kome ste, do unikatnih spa centara, gradskih oaza u centru grada.
Savet više: potražite hotele koji su upravo ove sezone dobili
Michelin ključ, jer je to prvi i pravi dokaz da smo na dobrom putu, da pravimo razliku i dajemo dodatnu vrednost. Kao neko ko živi, radi, kreira, mašta i diše temu
The Bristol Belgrade hotela, pozivam vas da ako sve gore navedeno želite da iskusite za nekoliko sati, od istorije i modernosti, iskustva i umetničkih inspiracija koje krase zidove, implemetiranja lokalnog uticaja sa fasade u stilu secesionizma iz 1912. godine u nove prakse, pa sve do unikatnih događaja koji imaju za cilj da okupe generaciju Beograđana koja je nekad ovde upravo slavila bitne događaje, pa sve do nove generacije, koja pravi novu istoriju ovog grada.
Ono što je uvek bilo prepoznatljivo za Beograd je da su svi dobrodošli da pišu stranice nove istorije, papir je tu, na nama je kojim sadržajem za pamćenje ćemo ga ispuniti. Izvolite!