Početna»Novosti»Imenovan novi direktor hotela Viceroy Kopaonik
21.01.2022.

Imenovan novi direktor hotela Viceroy Kopaonik

Na glavnu poziciju u prvom „ski in ski aut“ resortu u Srbiji postavljen je Marko Korica

novost imenovan novi direktor hotela viceroy kopaonik vinski magazin vino fino
Za novog generalnog direktora prvog luksuznog ski-in, ski-out hotelskog kompleksa sa 5 zvezdica, Viceroy Kopaonik Srbija, imenovan je Marko Korica, koji je deo menadžmenta ovog hotela od njegovog ulaska na domaće, a ujedno i evropsko tržište.

Kako navode u hotelu, Marko Korica je postavljen na ovu poziciju zahvaljujući izuzetnim liderskim sposobnostima i organizacionim veštinama u svim aspektima poslovanja hotela od njegovog otvaranja u junu 2021. godine.

Novi generalni direktor istakao je da je čast i zadovoljstvo biti deo Viceroy tima koji već na početku prve zimske sezone beleži odlične rezultate.

- Radujem se svim novim izazovima koji me očekuju u daljem radu, kao i prilici da doprinesem unapređenju i održavanju intuitivne usluge našeg tima, koja je već na vrlo visokom nivou, i kreiranju jedinstvenih i nezaboravnih iskustava za naše goste. Ponosan sam što sam na čelnoj poziciji planinskog rizorta koji je već uveliko poznat po svom gostoprimstvu, raskošnoj gastronomskoj ponudi i autentičnom dizajnu, te zato pozivam sve buduće posetioce da nam se pridruže u bezgraničnim avanturama na snegu i pod suncem. Verujem da ćemo uspešno privesti kraju zimsku sezonu, kao i da će svi posetioci stvoriti nezaboravne uspomene zbog kojih će nam se rado vraćati tokom cele godine. Uz kontinuiran napredak, nastavićemo da održavamo pozitivno radno okruženje za ceo naš tim kako bismo i svim budućim gostima pružili besprekornu uslugu tokom njihovog boravka - dodao je Korica.

Bil Volš, izvršni direktor kompanije Viceroy Hotels & Resorts rekao je da je izvanredno zadovoljan zbog ove kadrovske odluke:

- Izuzetno mi je drago što imamo priliku da negujemo njegov talenat i veštine u novoj ulozi generalnog direktora Viceroy Kopaonik hotela. Marko je jedan od ključnih faktora ne samo u prenošenju ideologije brenda, već i u nastavku pozicioniranja Srbije i Kopaonika kao međunarodne turističke destinacije - zaključio je Volš.