Osam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prestižnog bartending takmičenja –
Schweppes Mixology Session 2025. Nakon višemesečnih priprema, pobednica
Andrijana Pjevović osvojila je glavnu nagradu – sedmodnevni put u London i ekskluzivno učešće na
London Cocktail Week-u, jednom od najznačajnijih svetskih događaja posvećenih miksologiji.
Za Andrijanu Pjevović
London Cocktail Week neće biti samo uzbudljivo putovanje, već i jedinstvena prilika da bude deo svetske elite ove industrije, upozna najnovije trendove i učestvuje na brojnim radionicama i edukacijama.
Uz to, svih osam finalista putuju i u Atinu na
Athens Bar Show – jedan od najvećih evropskih sajmova umetnosti miksologije, na kome će imati priliku da dodatno razvijaju svoje veštine i razmenjuju iskustva sa vodećim profesionalcima iz sveta bartendinga.
- Schweppes Mixology je mnogo više od takmičenja – to je kreativna platforma koja okuplja hrabre, talentovane i autentične pojedince iz celog regiona. Ove godine slavili smo ne samo veštinu miksologije, već i inovaciju, duh zajedništva i trenutke koji pomeraju granice – baš kao i naš novi ukus Schweppes Purple, inspirisan onima koji se ne boje da budu drugačiji - izjavila je Aleksandra Todorović, marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.
Promocija novog ukusa, Purple SchweppesFinale je proteklo u atmosferi dinamičnih nastupa, originalnih recepata i autentičnih priča. Poseban ton večeri dao je i spektakularan vizuelni trenutak, kada je čitav prostor iz prepoznatljive Schweppes žute transformisan u raskošne nijanse ljubičaste, u čast lansiranja novog
Purple Schweppes ukusa, sa notama crne ribizle i tropskog voća.
Ovogodišnje izdanje Schweppes Mixology takmičenja bilo je šesto po redu, a ova sada već dugogodišnja tradicija započeta je 2018. godine s ciljem da osnaži i unapredi bartending scenu u Srbiji i regionu