Početna»Novosti»Panel o vinima Srbije na Belgrade Food Show
23.11.2020.

Panel o vinima Srbije na Belgrade Food Show

Jedan od segmenata velikog onlajn skupa biće veoma zanimljiv našoj vinskoj publici: posredi je panel diskusija o vinskoj industriji Srbije i regiona

novost panel o vinima srbije na belgrade food show vinski magazin vino fino

Belgrade Food Show, jedinstveni skup kupaca i distributera delikatesne hrane, ove godine održava se onlajn, u skladu sa okolnostima. Onlajn konferencija počinje danas, a na njoj će se razgovarati sa institucijama regiona i EU, ministrima relevantnih resora, predstavnicima privrednih komora i drugim ljudima koji poznaju i razvijaju industriju hrane. Jedan od segmenata skupa biće veoma zanimljiv našoj vinskoj publici: posredi je panel diskusija o vinskoj industriji Srbije i regiona. Na ovoj diskusiji govoriće Mina Todić iz vinarije Doja, Zlatko Živanić iz vinarije Toplički vinogradi, Dejan Živkoski, predsednik Udruženja somelijera Srbije SERSA i Božidar Aleksandrović, vlasnik čuvene vinarije Aleksandrović, a moderisaće je urednik magazina Vino & Fino, Igor Luković. Ova panel diskusija zakazana je za 14 časova. a moći će da se, kao i druga dešavanja na skupu, prati onlajn, uz prethodnu registraciju na ovom linku.

Prvog dana konferencije, praktična znanja će sa učesnicima podeliti predstavnici trgovinskih sistema, stručnjaci za ukus, kvalitet, prodaju, izvoz i brendiranje, a u onlajn izlagačkoj zoni biće predstavljeni visokokvalitetni proizvodi - hrana, vino, kraft piva i drugi. Na B2B platformi očekuju se stotine novih sastanaka i isto toliko novih prilika za poslovna partnerstva.

Nakon današnjeg svečanog otvaranja, na programu konferencije su, pored već pomenutog razgovora o vinskoj industriji Srbije i regiona, i panel diskusije o stanju u industriji hrane u regionu, o onlajn prodaji hrane...

Drugog dana biće održane diskusije na temu kratkih lanaca snabdevanja hranom, jedinstvene oznake za kvalitet domaćih proizvoda, sadašnjosti i budućnosti industrije hrane i HoReCa sektora, kao i negovanja brend identiteta.

Trećeg, završnog dana, učesnike očekuju diskusije o crowdinvesting-u, novim putevima do tržišta za prodavce i proizvođače, inovacijama u industriji hrane i situaciji u ovom sektoru u Evropi.