Početna»Novosti»PRVI VISOKOBUDŽETNI VINSKI SPOT U SRBIJI
13.09.2021.

PRVI VISOKOBUDŽETNI VINSKI SPOT U SRBIJI

Šta povezuje Ferrari, Samsung, Durex, Ikeu, UNICEF i prokupac?

novost prvi visokobudŽetni vinski spot u srbiji vinski magazin vino fino
Izuzetno ugledna kuća Family film, koja je radila i za brendove kao što su Samsung, Ferrari i Durex, u vinariji Despotika je u susret Danu prokupca snimila veoma ambiciozan promo film za našu autohtonu sortu.

Ko god da je bio na snimanju filma, reklame, serije ili ma kog sadržaja u sferi pokretnih slika nije ostao netaknut atmosferom koja vlada pre i posle reči „Akcija, snima se!“ i čudesnom sposobnošću ljudi sa kamerama da ulepšaju i oneobiče stvarnost. Ovo važi i za vinare, vinogradare i poklonike vina koji su imali sreće da se nedavno nađu u vinariji Despotika, gde je u susret ovogodišnjem Danu prokupca snimljen spot o našoj autohtonoj sorti.

Prokupcu, za razliku od filmskih zvezda, nije bila potrebna šminka niti ikakav poseban tretman – ekipa producentske kuće Family film u centar spota stavila je jednostavnu lepotu prokupca u veličanstvenom okruženju zrelih vinograda koji su bili preplavljeni kamerama, kranovima, reflektorima, glumcima, šminkerima, u produkciji kakvu srpska vinska industrija do sada nije videla. Despotika je trpela – ili, bolje reći, gospodski ugostila – autore spota koji će biti okosnica promotivne kampanje ovogodišnjeg Dana prokupca. Iza cele priče, kao i ranijee, stoji Wine Identity, inicijativa koja organizuje i ovogodišnje obeležavanja Dana prokupca, uz pomoć USAID-ovog programa za podršku poljoprivredi.



Filmska kompanija koja je radila za brendove i kuće kao što su Samsung, Apple, Kia, Ferrari, Mahindra, Durex i Unicef dovela je na set u Šumadiji više od 40 ljudi, na čelu sa režiserom i scenaristom Miroslavom Šokčićem i čuvenim Igorom Vukovićem kao direktorom fotografije. Njima je pripao jedan od težih zadataka u kinematografiji, što zna svako ko je ikada pokušao da fotografiše bilje: nije lako predstaviti živahne teksture ploda, niti na originalan način dočarati miris zemlje i igru Sunca i vode.

Kako kaže autor prvog visokobudžetnog vinskog spota u Srbiji, u traganju za pravim uglovima i kadrovima pomoglo je i vino od prokupca:

- Za nas je ovo bilo veoma zahtevno, jer za kratko vreme trebalo preneti svu emociju, priču o teroaru, tracdiciji, karakteru prokupca i njegovom mestu na svetskoj vinskoj mapi. Bilo je naporno, ali uspeli smo da u nekoliko dana završimo kompletan posao. Ekipa je bila sjajna i nadam se da će naš zajednički rad pomoći vinarima i doprineti stavljanju prokupca na mesko koje mu pripada. Meni je najviše prijalo što sam tokom snimanja dobio priliku da probam sjajna vina od prokupca - rekao je Šokčić.

Ambiciozan spot počeće da se „vrti“ za par nedelja, a autori obećavaju i posebno iznenađenje – poznate aktere iz vinskog sveta koji su tokom snimanja stali rame uz rame sa profesionalnim glumcima. Neka imena ovih ljudi za sada ostanu tajna!