Početna»Novosti»Vinarija Vinum predstavila novi vizuelni identitet
01.03.2018.

Vinarija Vinum predstavila novi vizuelni identitet

Kuća iz Sremskih Karlovaca počela je prodaju vina sa redizajniranim etiketama

novost vinarija vinum predstavila novi vizuelni identitet vinski magazin vino fino
Pošto je već odavno zauzela pozicije na domaćem tržištu i stekla naklonost vinopija svojim vinima za koja važi da uvek vrede bar malo više nego što koštaju, vinarija Vinum iz Sremskih Karlovaca ovu sezonu počela je sa potpuno novim dizajnom etiketa. I mnogi će reći: konačno! Dizajn predhodnih etiketa Vinuma nije bio najsrećniji i uvek je kaskao za kvalitetom onoga u boci.

Nove etikete upečatljive su, svedene i originalne, vrlo asocijativne, ali nikako banalne. Jasne boje, mekoća akvarela i kvalitetena štampa zaokružuju znalački potpis kreativnog tima štamparije Crveno iz Valjeva.

Uz ekipu sastavljenu od vlasnika vinarije i saradnika koji već dugi niz godina zajednički određuju put Vinuma, u vinariji već drugu berbu potpisuje i mladi enolog Jovica Urošević koji je zaslužan za aromatičnu i svežu Mustru, grašac i beli sovinjon odličnog odnosa cene i kvaliteta, frankovku i pino, kao i roze od pino noara iz 2017, koji je na premijernoj degustaciji pokazao eleganciju, svežinu i raskošnu aromatiku koja ga kandiduje za jedan od hitova predstojećeg leta.

Milan Radović iz Vinuma kaže za Vino & Fino da su vina u redizajniranim bocama već u prodaji:

- Roze i Mustra su u novom ruhu, a ostala će početi da se prodaju krajem maja.

Radović je rekao i da će se fokus rada Vinuma u budućnosti oslanjati na stare adute, uz jednu lepu novinu:

- Kao i do sada, najviše se oslanjamo na rizling, sovinjon i roze, a na jesen spremamo barikirani šardone za koji mislimo da će biti jako dobar. Planiramo da pustimo u prodaju 2.000 flaša ovog šardonea.

Vinarija Vinum od pre dve godine nalazi se u novom objektu u Sremskim Karlovcima, nedaleko od Kapele Mira, izgrađenom i adaptiranom tako da, na tameljima tradicionalne sremačke kuće sa velikim vinskim lagumom, odgovori svim zahtevima moderne tehnologije i bude komotan za grupe gostiju. Novim vizuelnim identitetom svojih boca zaokružili su svoju priču i podvukli kvalitet koji nude.